บทความอัพเดทในเว็บ ขออนุญาตอัพเดทช่องทาง https://fb.com/siamcafefan

ผู้เขียน หัวข้อ: DiskAlarm บอกอุณหภูมิ ฮาร์ดดิส การใช้งานในเครื่อง ด้านขวาล่าง โครตดี แนะนำ !!!!!  (อ่าน 2558 ครั้ง)

0 สมาชิก และ 1 บุคคลทั่วไป กำลังดูหัวข้อนี้

playnewstop

• บุคคลทั่วไป
DiskAlarm 1.0.3974 Portable | 5.06 MB

DiskAlarm 1.0.3974 Portable DiskAlarm ?sht? nj? program i vog?l dhe t? thjesht? q? shkon n? sistem tray dhe alarme kur temperatura hard drive tuaj tejkalon nj? kufi t? p?rcaktuar. Ju mund t? zgjidhni me an? t? tray mesazh sistemit ose njoftim t? sh?ndosh? (ose t? dyja), rregulloje temperatur?n pragun dhe t? matur me grad? Fahrenheit dhe t? nj?sive Celsius. DiskAlarm mb?shtet makin? t? shumta. Portativ, pa instalim e nevojshme.

Temperatura e hard drive Shiko dhe t? marrin alarme n?se temperatura kalon vler?n e programuar. DiskAlarm ju lejon t? shikoni dhe t? t? alarmuar e temperatur?s e hard drive tuaj n? koh? reale. Dashuri dhe alarmet vizuale jan? t? aktivizuar n? qoft? se temperatura e fort t? zgjedhur e kalon vler?n e programuar. Temperaturat jan? shfaqur n? Celsius Fahrenheit dhe. Me opsionin "System Tray", k?shilla tullumbace t? shfaqet n? tabaka taskbar

DiskAlarm 1.0.3974 Portable DiskAlarm is a small and simple program that runs in the system tray and alerts you when your hard drive temperature exceeds a defined threshold. You can choose via system tray message or sound notification (or both), customize the threshold temperature and measure with Fahrenheit and Celsius units. DiskAlarm supports multiple drive. Portable, no installation required.

View hard drive temperature and receive alerts if temperature exceeds programmed value. DiskAlarm allows you to view and to be alerted of temperature of your hard drive in real time. Sounds and visual alarms are activated if the temperature of the selected hard drive exceeds the programmed value. Temperatures are displayed in Celsius and Fahrenheit. With the "System Tray" option, balloon tips appear in the taskbar tray

>•>•>: DoWnLoAd NoW!! :<•<•<